Wednesday, June 14, 2017

შეფასების დროის ჩარჩოს ანალიზი

პროექტის სწორად წარმართვისა და შეფასებისათვის პროექტის დასაწყისში მივმართავ გონებრივ იერიშს, იმისათვის რომ სწორად განვსაზღვრო მოსწავლეთა საჭიროებები და შესაძლებლობები. რაც დამეხმარება მოსწავლეების პროექტთან დაკავშირებული საკითხების და იდეების გენერირებაში, მნიშვნელოვანი საკითხების ერთმანეთთან დაკავშირებაში ინდივიდუალური, ჯგუფური თუ საკლასო დისკუსიების დროს. ამავდროულად გამოვიყენებ პროექტის გეგმებს, რაც  საშუალებას მომცემს მიზნისა და სტრატეგიების უკეთ განსაზღვრაში, სამუშაოს დროში უკეთ განაწილებასა და საწყისი ეტაპის შფასების კრიტერიუბების განსაზღვრაში. პროექტის მიმდინარეობის შესაფასებლად  გამოვიყენებ შეფასების მეთოდებს - არაფორმალური დაკვირვება და შემთხვევების ჩანიშვნები და არასტრუქტურირებული გამოკითხვა. ყოველივე ეს საშუალებას მომცემს მონიტორინგი ვაწარმოო, ჩავინიშნო და  შევაფასო მოსწავლეთა ინდივიდუალური, ჯგუფური თუ საკლასო დისკუსიები, იმისათვის რომ დავეხმარო და სწორი მიმართულება მივცე პროექტზე მუშაობის პროცესში მოსწავლეებს. პროექტის დასასრულის შეფასებისათვის გამოვიყენებ მეთოდს - პროდუქტები. აღნიშნულ საქაღალდეში ასახული იქნება მოსწავლის ნამუშევარი, რაც მისი სწავლის და პროექტზე მუშაობის საბოლოო შედეგს ასახავს და რაც საბოლოო პროდუქტის შეფასებაშიც დამეხმარება.

No comments:

Post a Comment